[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

Marosffy Dániel dani at shivling.hu
2010. Okt. 12., K, 19:07:45 CEST

> Sokkal
> életképesebbek mint pl. az öttusa, vagy a triatlon

Azért a Triatlon VB-t nézve nekem nem úgy tűnt, mintha az a sportág
haldokolna. Az öttusával egyetértek, az valóban kriptaszökevény.

A Börzsönyben meg nem véletlenül nem szokott verseny lenni. Egyrészt
volt ott egy meglehetősen pokróc természetvédelmi őr, aki zsigerből
utált mindenkit aki belépett a területére (nem tudom, megvan-e még).
Másrészt a terep sem az a kimondott csemege. Markáns domborzatból is
megárt a sok. :) Bár Királyrét közvetlen környezete egész szórakoztató
tudott lenni.

Dani