[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Okt. 12., K, 15:37:17 CEST

Egy nosztalgia versenyt megérne szerintem a téma:-). Egyik évben volt a Luca
Kupán nosztalgia kategória, ahol a régi térképpel lehetett teljesíteni a
pályát. Érdekes volt!:)

"Amelyik sportnak nincs múltja annak jövője sincs" kitétellel nem értek
egyet. A legtöbb sportágnak nem volt "múltja" amikor elindult, és lett
jövője, ezzel a tájfutás is így van szerintem, és még manapság is tűnnek fel
újabb és újabb sportágak, amiknek úgy tűnik lehet jövőjük, annak ellenére,
hogy nincs múltjuk. Azt gondolom az teljesen egyértelmű a számunkra, hogy a
tájékozódási sportok (mert nem szűkíteném le az eszmecserét csak a
tájfutásra), nagyon életképes sportágak. Sokkal életképesebbek mint pl. az
öttusa, vagy a triatlon, pedig az előbbinek aztán igazán van múltja! Csak ki
képes ma napi 4-5-öt edzeni, melyik klub képes fenntartani a lovardát, az
uszodát, a vívótermet, és a lővész klubot? A futás még csak-csak belefér:-).

Téli edzésnek szerintem kiváló és érdekes kihívás is lesz a felnőtt A döntős
mezőnynek, de az ifi és junior válogatottaknak vagy bárki másnak is a 65-ös
bajnokság pályáinak a lefutása, ha tényleg sokszorosítod a térképet és
kirakod a pontokat!!

üdv. Viktor

  _____