[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2010. Okt. 12., K, 12:04:00 CEST

> Tényleg, miért is kell egyáltalán selejtező? Mi lenne, ha az
> előző évi ranglista alapján, ill. indokolt esetben plusz résztvevőkként a
> szövetség engedélye alapján választanák ki a nevezők közül a bajnokságok
> résztvevőit.

Az nem lenne jó, mert akkor én nem indulhatnék. :)

Jól van ez így, ahogy, pontosabban jobbat még nem sikerült találni.
Engem még a döntők pályahossza sem frusztrál, meggyőződésem, hogy nem
lesz gagyi a táv. Aki mégis kevesli, bőven talál alkalmat arra, hogy
még jobban megszívassa magát.

Nem mellesleg azt sem hiszem, hogy a válogatott felkészítésének
egyetlen lehetősége ez az OB lenne.

Dani