[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Okt. 12., K, 10:54:08 CEST

Dani érvei meggyőztek arról, hogy mégiscsak helyes a kevésbé fárasztó
selejtező. Tényleg, miért is kell egyáltalán selejtező? Mi lenne, ha az
előző évi ranglista alapján, ill. indokolt esetben plusz résztvevőkként a
szövetség engedélye alapján választanák ki a nevezők közül a bajnokságok
résztvevőit. Az utóbbiak, valamint a résztvenni szándékozó külföldiek talán
nem növelik meg annyira a kategóriák létszámát, hogy azok kezelhetetlenül
nagyok legyenek. A maradéknak esetleg lehetne egyidejűleg kupaversenyt
rendezni, hogy a rendezők se járjanak rosszul a kisebb létszám miatt. (Én is
kibírom, ha mégsem indulhatok F21-ben a bajnokságokon az ötletem esetleges
megvalósítása esetén. :-)

Gerzson