[Tajfutas] Utánpótlás létszám növelés DIÁKTÁJFUTÁS

Pataki Gábor gabor.pataki at bizol.hu
2010. Nov. 5., P, 19:59:44 CET

Sziasztok,

és én, ezekkel a gondolatokkal - ha valaki végigolvasta az elmúlt néhány
hét hasonló témájú hozzászólásait, akkor szerintem más is - eljutottam a
"KÉRDÉSHEZ".
Miért nem lehet a tájfutást iskolai keretek között oktatni? Magyarul:
tananyag a testnevelési órákon, ahogy sok más országban is. Legutóbb,
úgy tudom, Japánban vették fel az általános iskolák programjába, de nem
kell olyan messze menni, Európából is lehet példát mondani.

Gábor