[Tajfutas] Fwd: Utánpótlás létszám növelés

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Nov. 5., P, 17:31:15 CET

Sziasztok!

Számomra a felnőtt (nem szenior) bajnokságok rendszerében is szimpatikusabb
volt a régi, felmenő rendszerű bajnoki szisztéma: városi bajnokság, megyei
bajnokság, vidék (vagy Budapest) bajnokság, országos bajnokság. Bizonyára
annak is voltak hátrányai, nem akarom visszasírni. Másrészt járatlan vagyok
a témában, versenyek, főleg bajnokságok rendezésében. Nem akarok beleszólni
a bajnoki rendszerbe, de talán nem haragszotok, hogy a szubjektív
véleményemet elmondtam.

Ami viszont nagyon nem tetszett: Miskolcon és Borsodban mindig egyetlen
hétvégén rendezték a városi és a megyei bajnokságot. A városit szombaton, a
megyeit vasárnap. Az I. és II. osztályúaknak a városi bajnokságon nem
kellett indulni, mehettek egyből a megyeire. Ez önmagában nem lett
volna baj. Ami ebben a rendszerben nem tetszett: a magasabb minősítésűek,
tehát amúgy is erősebbek pihenten mehettek a megyei bajnokságra, az
alacsonyabb minősítésűek viszont fáradtan. Borult az esélyegyenlőség.
(Gondolom, máshol is így volt, de én csak MEAFC-osként indultam néhányszor
bajnokságban akkortájt.)
Üdv:
Kéri Gerzson