[Tajfutas] Tájfutóklub június 2. 18 órakor

László Pap paplaco56 at gmail.com
2010. Május. 31., H, 17:22:44 CEST

Nagyon sajnálom, hogy másodikán oly sok program esett be és nem tudok ott
lenni. Pedig vannak napok amikor semmi.
Nagyon kíváncsi vagyok külföldön ezt hogy oldják meg.
Szerintem a versenyzők saját felelősségükre indulnak, de 16 év alatt az
edző-csapatvezető a döntéshozó.  A diákolimpián a pályák álltak, és hogy
kizavarjuk a gyerekeket az esős, de főleg a hatalmas vízsodrásokkal teli
erdőbe, az a rendezők lelkiismeretére volt ott bízva. (A tiszaújvárosi
triatlonon összehívták reggel a csapatvezetőket és közösen szavaztak a
verseny milyen formában történő lebonyolításáról.)

Történelem: Emlékszem olyan égszakadásos élszakai versenyre Szob felett,
amikor Svarc bácsi, mint rajtoltató a turistaházból indította a mezőnyt,
mert nem akart órákat állni 500 méterrel arrébb a mezőn. Igaz, ott csak a
víz az égből ömlött.

Üdv: Lacó