[Tajfutas] junior VB 2010

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2010. Május. 29., Szo, 20:21:38 CEST

 Sziasztok!Már jó régen írtam egy levelet a listára a junior VB-re történő leutazással kapcsolatban . Most már tudjuk, hogy kik jutottak be és kik maradnak itthon. Ennek szellemében kérdezem, hogy lenne-e rá igény. Egy kisbusszal mennénk a Sirályok se. tulajdona, kilenc személyes. Tehát ha esetleg valakit érdekel akkor kérem írjon Nekem magánban a gabor899 at citromail.hu email címre.További szép napot Mindenkinek:id. Vellner Gábor