[Tajfutas] Diakolimpia

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Május. 18., K, 23:43:41 CEST

Bocs hogy ebbe is beleszólok,  hogy mikor legyen újra rendezve, az látszik,
hogy arra nincs jó megoldás, de az biztos, hogy az ujrarendezésen csak az
indulhat, aki az eredetin is rajthoz állt. Biztos van ennek jogi alapja is,
de anélkül is így logikus, az annak a versenynek az újrarendezése, és nem
egy új verseny.
mm