[Tajfutas] Diakolimpia

Erdos info at microprof.hu
2010. Május. 18., K, 20:04:07 CEST

> Az Országos Diákolimpia normáltávú versenyszámát a rendező Tipo TKE 2010. június 19-én szombaton, Budapest 60 km-es körzetében megrendezi.
>
> A versenyen jogosult minden nevezett és az eredeti rajtlistában szereplő versenyző részt venni. A versenyen a Diákolimpiai résztvevőknek nevezési díjat nem kell fizetniük, de egyéb kártérítésre a Rendező nem kötelezhető. További részletek és versenykiírás a közeljövőben megjelenik.

Van két gyerekünk, aki bejutott a megyei diákolimpiáról az országosra.
Hétfőn informatika érettségit írtak, emiatt nem merték bevállalni a
Mátrába utazást és a három napos gyűrődést.
Ők miért nem vehetnek részt a pótláson?
Biztosan van más is hasonló helyzetben.
A jogot az indulásra kivívták, de az eredeti időpont miatt nem neveztek.
(mint ahogy nyilván lesz, akinek ez az időpont nem lesz jó)

Üdv: Ági