[Tajfutas] Fwd: Re: Re: versenyszabályzat módostás

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2010. Május. 9., V, 23:49:46 CEST

 Sziasztok!
Szerintem a kiterjesztett részidős eredménynél sokkal hasznosabb (átláthatóbb), ha a verseny felkerül az MTFSZ-en található SplitBrowser adatbázisba. Így a részidők grafikon formájában is láthatók. Sőt, jobbat mondok: ha minden rendező feltöltené a térképet a pályákkal a RouteGadget-ba, ahol ugyanez megtalálható ( csak SplitAlyzer néven), nemcsak a részidők látszanának, hanem tanulni is lehetne a versenytársak útvonalából. Ehhez persze mindenkinek szánnia kellene kb. 10 percet az idejéből, hogy berajzolja az útvonalát.
Üdv:
P.Ádám