[Tajfutas] Fw: Versenyszabályzat módosítási javaslat - nyílt levél

Pózna Edit pozna.edit at invitel.hu
2010. Május. 9., V, 22:20:29 CEST

Kedves MM, veled soha nem fordult még elő, hogy nem voltál ott egy versenyen, de a gyermeked, barátod, klubtársad(stb., tetszőlegesen folytatható) igen? És nem csak egy helyezési számra lettél volna kíváncsi, hanem részletesebben, hogy ki mit művelt?

Szerintem fontos, hogy mindenki számára hozzáférhetők legyenek a friss eredmények, lehetőleg a versenynap estéjén, (vagy ha a távközlési viszonyok ezt nem teszik lehetővé, akkor a verseny befejezése utáni este), a hírnek frissen van értéke. Én ugyan csak egy galériát szerkesztek a weblapunkon, de igyekszem még a hazaérkezés estéjén feltenni a képeket, mert tudom, hogy várják. 2 hét múlva már a kutyát sem érdekel.

Üdv: Edit*