[Tajfutas] hibás tájoló

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Jún. 30., Sze, 20:09:33 CEST

Sziasztok,
(Nosztalgia)
Amikor megjelentek az ujjtájolók, -valamikor a nyolcvanas évek vége felé-, akkor hamarjában kettőt is sikerült összetörnöm, egyből az első használatkor.
A mágneses elhajlás problémáját és az újabb töréseket úgy akadályoztam meg, hogy nem vittem ki magammal a továbbiakban tájolót a versenyekre (kivéve az OÉB-t)
Ez jól muzsikált úgy hat-hét évig, mígnem a térdem "hajolt" el végérvényesen.
Hogyan lehet a déli féltekén a kádból lefolyó víz forgásirányát "visszamágnesezni"?