[Tajfutas] SI kérdés

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Jún. 29., K, 16:58:26 CEST

Sziasztok!

Nem értem, hogy az ilyen, egyértelműen tájfutás témájú levelezésben miért
szégyenlik sokan, hogy a listán keresztül válaszoljanak. Emiatt a kérdést
még minden listatag látja, a választ viszont nem. Arra ugyan magamtól is rá
tudok jönni, hogy v.i. a versenyidő (túllépés) rövidítése, hiba és disq
között pedig gondolom az a különbség, hogy az előbbi hiányzó pont, az utóbbi
szabálytalanság miatt nem értékelhető eredmény. Bár érdekes, hogy amikor még
papírkartonokat használtunk, hiányzó pont esetén is az volt szokás a
kartonra írni, hogy D vagy Disq, ami szerintem nem volt helyes. Az nbf-re is
rá fogok jönni, remélem, ha átböngészek néhány régi eredménylistát.

Még valami. Hogy ne legyen sok cím a válaszlevélben, amiért spam gyanus
lehet, arra tudok egy jó megoldást, hadd ajánljam mindenkinek:

Én azt szoktam csinálni, amit a jelenlegi levél esetén is, hogy először
"válasz mindenkinek" gomb, ekkor az elsődleges címzett mezőbe egy konkrét
név, a "másolatot kap" mezőbe pedig a levelező lista címe kerül. Az utóbbit
felviszem az elsődleges mezőbe az ott levő név helyére. Nem copy-paste-tel,
hanem cut - paste (magyarul. kivágás - beillesztés, gyorsbillentyűvel
CTRL-X, CTRL-V) művelettel felülírom a címzett mezőt. A választ csak akkor
küldöm, ha a "címzett mezőben egyedül a tajfutas... címzett  marad, a
"másolatot kap" mező pedig üres.

Üdv
Kéri Gerzson