[Tajfutas] Fw: További SI kérdés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Jún. 29., K, 07:12:29 CEST

Sziasztok!
Kissé kapcsolódva Ádám kérdéséhez én arra szeretnék választ kapni, van- e esetleg írásban is lefektetett szabályzat arról, hogy tájfutóversenyeken, akinek a célban való dugóka kiolvasást követően hibát jelezz a Kramer program, miként kell eljárni.

Ezt különösen a legutóbbi bajnokságon történtek miatt kérdezném, de több olyan versenyen volt  már, hogy a térkép lyukasztás hiánya ellenére a dobozból utólag kiolvasták (ott talán megvolt) az érintett eredményét és az később érvényes lett.
.
De számtalan esetben hiába jelezte az érintett, ott volt a ponton (versenyzőtárs is tanúsította,.. és benn is volt a dobozban ) a SI kezelők nem méltányolták bemondását. Maradt a disg !

Szóval ilyen esetben mi a hivatalos eljárás!

De azt sem tudom pontosan vajon mit jelenthetett olykor a világversenyeken is a Kramer program 0,00 időregisztrálása táv közben....A végén teljesítményét a hibátlanok közé sorolták

A másik téma:      - szerintem komoly felelősége van egy rendezvényen a szpíkernek.
(Aki Á-t mond az mondjon B-t is!)

 Most akkor mi van!
A KOB-VOB-n saját fülemmel hallottam:...
-az ETC első futójának VOB rajtos kiugrása miatt a csapat kizárásról  vagy XY mellett több más dugóka kiolvasási  problémájáról.  Mi történhetett?

üdv.Popey