[Tajfutas] Fw: További SI kérdés

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2010. Jún. 29., K, 11:42:05 CEST

 Sziasztok!
Mi ilyen esetben mindig kiolvassuk a kérdéses doboz memóriáját (akár verseny közben is, kiviszünk helyette másikat). Ha a dobozban benne van a dugás (bármkor előfordulhat, próbáltam!) és nem WRE futamon vagyunk, szerintem a versenyzőt nem kell kizárni, főleg mivel a magyar szabályzat nem rendelkezik erről. És ilyenkor elkerülhetők, a "mindketten ott voltunk, és mindkettőnknek csipogott a pont" körüli vita.

Üdv:
Ádám