[Tajfutas] 10D

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2010. Jún. 22., K, 15:27:49 CEST

 Üdv mindenkinek!!
Nem akartam,de mégis....Ildikóval értek egyet.Valamilyen fokon minden gyerek fél az erdőben.Ezért a rendező dolga hogy ezt az érzést a minimálisra csökkentse,megfelelő szalagozással.A most 13. éves unokám 3-4 éve járt versenyekre és szerette a futást(most is szereti,otthon a barátainak versenyeket rendez szalagos pályán),de egy rossz felfogás miatt már fél egyedül,ezért nem mer kimenni.Rigókuton egy esőben,alkonyi sötétségben a második pontra menet (jelzett túrista úton mellig érő bozóttal),nem látta a következő szalagot.Megijedt és sírva vissza fordult,és bejött a célba.A szalagozást én láttam,de a kislány a magassága miatt nem.Ennyi elég hogy többé ne jöjjön.Vonyó Péter felfogása szerint a szalagozás tájékoztató jellegü legyen.én azóta sem értek vele,de ez van.Minden esetben a szalagokat kirakó emberke tehet róla ha ilyen elő fordul.A csalásokat pedig nem lehet meg szüntetni soha.én ismerek most is olyan tájfutót aki rendszeresen ki járt a gyereke elé a terepre.Őt nem érdekelta többiek véleménye.
nagyluji