[Tajfutas] Köszönjük a TIPO-nak az Országos Diákolimpia normáltávjának pótlólagos megrendezését!!

shorvath at pannongsm.hu shorvath at pannongsm.hu
2010. Jún. 22., K, 13:13:59 CEST

Sziasztok !

Igenis egy jó 10D-s pályát nehezebb tervezni mint egy elitet ! És ha ezt
még gyakorló szülők sem veszik észre, akkor valhol elsiklunk dolgok felett.

Miért is ?
A 10D-s pálya csak arra vezethet ahol jó a térkép !
A szalagos útvonalnak és a lehetséges levágási lehetőségnek is
egyértelműnek kell lennie !

A levágási lehetőségnek gyorsabbá kell tennie a pályát, de a gyerek a
szalag mentén gyorsabban halad, így komolyabb kerülőket kell beletenni.

És itt együtt indul 8-tól 10 évesig minden korosztály / ebben a korban 1 év
is sok /

Aki pedig fiatalon \"kinövi\" a szalagos pályát azok jobbára 12C -ben
versenyeznek ma is 10 évesen !

A szalagos pálya nem a 10-11 éves menőknek szól.
Sajnos a DOL kategórizálása eltér a normál tájfutó versenyekétől, és ezzel
küzd minden évben a rendező...

Ettől függetlenül, de az előzőekhez kötődve, bezzeg a mi időnkben az F/N
13-al kezdődött a tájfutás, egy ekkora gyerek ma már rutinos versenyző, és
nem a mi kezdő pályáinkon tévelyeg !

Sanyi / gyakorló szülőként /