[Tajfutas] Fw: Brigi 2. a VB-n

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Júl. 19., H, 20:42:08 CEST

És..., aki szöveget is akar olvasni az megtekintheti  a www.nport.hu
oldalt.  Sajnos, mint az lenni szokott a T. Szerkesztő úr úgy húzott bele az
anyagba, hogy a vége felé igencsak értelmetlen lett szöveg. Ez mindkét Koós
anyagnál így történt, de már nem is bánom, a lényeg a 2,6 sportoldal mellett
0,3 részben egy másik sportág a tájbringa is helyett kapott.

Aztán az továbbra is érdekes dolog, hogy sem az MTI, sem a NÉPnek már régen
SPORTja, sem a Független Hírügység nem tartotta méltónak anyagai közé
felvenni a portugáliai tájbringa vb  magyar sikeredményeit ,helyette jött a
középmezőnyös öttusa és Szávay győzelem (erről inkább, most semmit)

De már itt a listán vagyok, leírok egy másik érdekes dolgot.
Az elmúlt héten két korábbi tájfutónkat is lehetett hallani a rádióban,
nézni a tv-ben!

Aki, mindkettő riportanyagnak részese volt (hallotta-nézte) annak a sportág
szempontjából  ide írok egy vízilabda eredményt!
Monspart-Gajdos  10-1
Szép napot !
Popey