[Tajfutas] mlt

Pavlovics Gyrgy pavlovics at smtfsz.hu
2010. Dec. 30., Cs, 20:31:05 CET

Én sajnos benne voltam ebben az ügyben. (akiket még az edzésnaplóm
alapján azonosítani tudtam: Molnár Tibi és Knuth Ábel, mint póruljárt
versenyzők)
A 2.-és 9. hely között (3 percen belül)  kifutott "taknyos" emberekből 6
futott rossz térképpel. Valószínűleg mindannyian "tévedtünk a
térképfelvételnél", utána viszont már senki sem tévedett, és a többi
kategóriában sem.......
Szóval nonszensz. Igaz, hogy nekünk kellett volna megnézni, hogy mi van
a térképre írva ahelyett, hogy futni kezdünk, de az is igaz, hogy a
17-es kategória fakkjába nem kellett volna belerakni a 19-es
térképeket...  :-)
Hogy a célban milyen hangnemben beszéltünk, arra már nem emlékszem, de
valószínűleg Medo bácsinak abban igaza volt, hogy nem voltunk
szalonképesek...

Fátylat rá, azóta már számtalan hibátlan Mecsek- kupán voltunk- és ez az
emlék is már megszépült.

Pavlovics György