[Tajfutas] Kósd

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Dec. 29., Sze, 18:16:50 CET

Szia Zetor,
Ez a térkép tán 1958 -ban készült (Ekkor tájt születtem.) vagy 1962-ben.
Felszabadulási Kupa III. forduló Baranya megyében.
A terület nyugati része a mindenki által jól ismert "Vízfő" terület. A 10.
pontot Pavlovics Gabi most is kistekkeli a WMOC 2011 selejtező
futamára. -:))
Akkor még "töbör csömör" nélkül.
Indító és célhely - Fehérkúti turistaház, az ez évi Mecsek Kupa 1-2. napi
Kereszt kunyhójának közelében található.
A térkép hátoldalán jól kivehetők a pontérintést igazoló pecsétlenyomatok.