[Tajfutas] szabály-kérdés

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Aug. 30., H, 18:45:39 CEST

Sziasztok!
Mint a selejtező térképének helyszínelési munkálatait végző, írom le a
következőket:.
-Természetesen a 2010 .évi ROB selejtező térképe a ISSOM 5000 jelkulcsa
alapján készült, s mivel kicsinyke országunkban ez még nincs elfogadva, így
vszínűleg a térkép több nemzeti jelet is fog tartalmazni.(ez megengedett)
Igen, amikor a térképet átadtam a megrendelőnek odabiggyesztettem az egyik
sarkába a JELKULCSKIEGÉSZÍTÉST
mely a fenti ISSOM jelkulcstól esetlegesen eltér, illetve talán jobb ha
magyarázatra szorul.
Nem láttam még a kész térképet, így arra nem tudok válaszolni, hogy végül ez
a kiegészítés szerepelni fog- e a térképen, vagy sem.

Természetesen itt is használtam 421 jelet, de mindezek mellett jelen lesz a
410-is,......ugyanúgy a játszótéri elemek vagy egyéb más objektumok, mint
minden más, ilyen jellegű térképen.

Abban meg Mozsárnak van igaza, hogy ez a futók számára TILOSat jelentő zöld
színárnyalat miként jelenik meg a nyomaton ahhoz valóban egy jó NYOMDA kell.
Popey

Ui: Én utoljára a bfüredi ROB-on indultam mint versenyző. Nos, itt is sokan,
közte válogatott versenyző fittyet hánytak a TILTÁSNAK.
Pl:-A köves patakmedren átugrott, a telek határán lévő megbontott kerítésen
átbújt (421 szín) ezzel jelentős időelőnyt szerezve nyomatott a következő
pontra.
 (Amikor egy neves versenyző azt mondja az egyik rendezőnek, hogy a tiltás
ellenére,.......... úgy is kimegyek a terepre
  akkor nincs mit tenni.......)