[Phd] konferencia és kiallitas

Oláh Krisztina olahkrisztina at inf.elte.hu
2023. Nov. 3., P, 10:38:08 CET

Kedves Hallgatók!

Ezúton továbbítok egy meghívót a Magyar Papírmúzeum jövő hét pénteki rendezvényére.
Kérem, akit érdekel, mindenképpen regisztráljon, és jelezze nekem is, hogy jönne, mert az ellátmányt a létszámnak megfelelően rendelik.
Akinek esetleg nem alkalmas a jövő hét pénteki időpont, az is jelezze, hogy érdeklődik, mert szervezek majd egy látogatást az Intézet kollégái és hallgatói részére vezetéssel egy későbbi időpontban.

Köszönettel
Kriszta

OLÁH Krisztina

projektvezető, térképtárvezető

Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar

Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet

Institute of Cartography and Geoinformatics

Eötvös Loránd University

Pázmány Péter sétány 1/A, 7.62.

Budapest, H-1117, Hungary

tel: +36-30-143-7517

Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt a levelet!