[Phd] Fw: Kötelező beszámoló

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2017. Jan. 30., H, 19:38:42 CET

Tisztelt Doktoranduszok!

Kérem, hogy ennek megfelelően intézzék majd a kutatási kredit kérvényeket.
Kérem, hogy a tavaszi félév végi kötelező beszámolót majd mindenki vegye fel a Neptunban.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A