[Phd] [Oktatok] SOS leltari ellenorzes

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2017. Jan. 20., P, 16:00:22 CET

Tisztelt kollégák,

A tanszéki leltár közben kiderült, hogy a sokszáz tételből 1 azaz egy darab
monitor hiányzik. Sehol nem találom, már feltúrtam az egész tanszéket utána...
Az előző években eddig még soha nem volt olyan tételünk ami hiányként
jelentkezett volna(előbb-utóbb mindíg meglett minden hiányzó darab), így ez az
eset most az őrületbe kerget...

Biztos öregszem, de sajna NEM emlékszem ennek a monitornak a sorsára...

A nagy gépteremben volt, a tanári oldalon (az emlékeim és a régi leltári
papírok szerint is).

Most nincs meg.

_Mindenkitől_ kérek egy határozott IGEN/NEM/NEMTUDOM-ot a következő kérdésre
postafordultával (mivel hétfőre le kell adnunk a leltári jelentést tényleg SOS
sürgős):

A 9053544-es leltári azonosítójú Samsung 2343NW TFT LCD monitorról (fekete,
23"-es nagyfelbontású, gyári száma: MY23HMAS701178) van bármilyen emlékem,
esetleg nálam van kölcsönözve, vagy ha bármi rémlik, akkor az a következő:
(ide kérem a válaszokat _mindenkitől_ válaszlevélben postafordultával...)

Köszönöm!!!

KB

ps. Mielőtt valaki megkérdezné: Nem, nem az a monitor amit Zsuzsi szobájából
elloptak...

Dr. Kovács Béla
  adjunktus