[Hallgato] TTK-s választható órák probléma

Dr. Zentai László laszlo.zentai at elte.hu
2023. Már. 6., H, 20:40:02 CET

Tisztelt Hallgatók!

Ma szereztünk tudomást arról a problémáról, hogy egy tavaly szeptemberi TTK-s dékáni utasítás nem enged 5 főnél kisebb létszámú (kötelezően vagy szabadon) választható TTK-s órákat. Az ilyen órákról a hallgatókat ma lejelentkeztette a Neptun.
Kérek visszajelzést minden hallgatótól, akit érint ez a probléma.
Ma írtam a TTK oktatási dékánhelyettesének, illetve személyesen is beszéltem a kar dékánjával, hogy minél hamarabb megoldást találjunk erre a kérdésre.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, intézetigazgató egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu