[Hallgato] BSc-s szakdolgozatok leadás (2021. tavasz)

Veronika Kiss k.vera0412 at gmail.com
2022. Már. 30., Sze, 09:49:20 CEST

Kedves végzős BSc-sek!

Az alábbiakban fontos információkat kaptok a szakdolgozat leadásával és a
záróvizsgával kapcsolatban, ezért *figyelmesen* olvassátok el a levelet!

1., A szakdolgozat előzetes ellenőrzéséhez *április 21-ig* kell
elküldenetek az
addig kész anyagot a témavezetőtöknek.

2., A szakdolgozatot *PDF/ZIP formátumban május 16-ig* kell leadni
Neptunban.
(Magatoknak nyugodtan beköttethettek egy példányt, az mindig jól mutat a
könyvespolcon :) )

Aki már korábban adta le a dolgozatát, de nem volt védése, az kérem
jelentkezzen nálam emailben!

3. A záróvizsga időpontja: 2022. június 15. kezdés: 8.30
A záróvizsgáról később kaptok egy részletes tájékoztatást.

*Segítségül megkapjátok a *szakdolgozat* 1 oldalának mintáját és az
eredetiségi nyilatkozatot, amit majd aláírva kell csatolnotok a dolgozat
végén. Kérjük, hogy ezeket használjátok! *

*Mellékelek egy leírást is, amelyből kiderülnek a formai követelmények. *

Üdvözlettel,
Vera