[Hallgato] Nyomdalátogatás és zh

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2022. Már. 23., Sze, 11:48:18 CET

Kedves elsőéves MSc-s Hallgatóim!

VÁLTOZÁS! A NYOMDALÁTOGATÁS ÁPRILIS 12-ÉN LESZ !!!
A HM Zrínyi Térképészeti és Kommunikációs Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. Sokszorosító Osztályára tervezett nyomdalátogatáskor szükség lesz a beléptetéskor a személyazonosító igazolványra. Mindenki hozza magával április 12-én! Találkozó 8:00 és 8:15 között Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 7 – 9. portáján (kb. 10 perc gyalog a Széll Kálmán téri Metrótól).
Más:
FONTOS!
Az év elején március második felére jelzett évközi zh megírására március 29-én kerül sor. A meghirdetetteknek megfelelően 50 kérdés megválaszolására rendelkezésre áll 60 perc. Kizárólag a már megtárgyalt fogalmakhoz kapcsolódó, néhány szavas választ igénylő kérdések lesznek. A beadást követően konzultációs lehetőség adott kb. 30 – 40 perc erejéig. A zh eredménye (max. 50 pont), kiértékelés 2 héten belül.

Üdvözlettel:
Matyi

Márton Mátyás
professor emeritus
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet,
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A