[Hallgato] halozati varhato problemak a hetegere

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2022. Júl. 27., Sze, 17:42:56 CEST

Kedves kollégák, a Kinga által jelzett (előző levélben leírt) szerelési/bővítési munkálatok(holnaptól, akár a hétvégéig) telibe találják a tanszéki/intézeti hálózatunkat.

Vélhetően, amíg a 6/1-es rendező nem készül el _teljesen_ az átépítéssel, nálunk NEM lesz elérhető semmilyen szerver/szolgáltatás - és természetesen a tanszékről kifele sem lehet majd kommunikálni (mármint "interneten").
Magyarul: _NEM_ lesz levelezés(map), nem lesz beléptetőrendszer/hálózati meghajtók(mercator/), nem lesz web(lazarus), nem fognak a levlisták működni(lazarus) etc.

A tanszéki (kiemelt)külkapcsolati rendezőbéli végpontunkat jeleztem, így talán áthidalják ideiglenesen, de sajna ez a "vagy megy/vagy nem" kategória lesz.

Sajna ez egy nem előre bejelentett szerelés/hálóatfejlesztés, így nem is tudom mi lesz a hatása a belső hálózatunkra(elvileg nem sok, de mivel a dns/és egyéb pl. kerberos szolgáltatások/hitelesítések/kulcsok "házon kívül" vannak, hát bármi megtörténhet...

Legközelebb csak vasárnap este leszek újra Budapesten, addig sajna benne van a pakliban, hogy nem lesz minden szolgáltatás 100%-ban elérhető.

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a