[Hallgato] Topográfia előad?==?UTF-8?Q?ások rendje

Buga László buga at map.elte.hu
2022. Ápr. 12., K, 16:43:04 CEST

MSc I. éves térképészhallgatók figyelmébe!
Tisztelt Hallgatók!
A „Topográfia” előadások rendje a betegségem és a Naumann-napi oktatási szünet miatt a következőképpen alakul húsvét után:
április 21-én órarend szerinti előadás (vizsgaidőpontok egyeztetése)
április 22-én 12:30-tól pótelőadás (pótóra 1)
április 28-án 8–10-ig üzemlátogatás a HM Zrínyi Nonprofit Kft. Térinformatikai Osztályán. Az üzemlátogatáshoz (Pál Mártonnal egyezteve) a „Topográfia gyakorlat” óráját is felhasználjuk.
április 29-én 12:30-tól pótelőadás (pótóra 2)
május 5-én Naumann-nap, oktatási szünet
május 12-én órarend szerinti előadás (tételhirdetés)
Az április 28-i üzemlátogatásra ugyan abban az intézményben kerül sor, ahol 12-én nyomdalátogatáson vettek részt. (Szilágyi E. fasor 7-9.) A beléptetés rendje ismert, személyi igazolványt hozzanak magukkal.
(Temirbek Kudajbergenov útlevélszámát nem ismerem, mert a nyomdalátogatáshoz nem adta meg. Ha április 21-ig megküldi nekem (lbuga54 at gmail.com e-mail címre vagy a +3620 388 4592 számra sms-ben), vagy az előadáson megjelenve személyesen megadja, még meg tudom kérni a belépési engedélyét. Ellenkező esetben sajnos nem tud részt venni az üzemlátogatáson!)
A üzemlátogatás témája: digitális topográfiai térképészeti adatbázis létrehozása, adatbázis-alapú térképkészítés a DITAB50 példáján.
Kellemes húsvétot, jó pihenést mindenkinek!
Üdvözlettel,
Buga László

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)