[Hallgato] BSc szakdolgozat leadás

Veronika Kiss k.vera0412 at gmail.com
2021. Május. 12., Sze, 08:25:07 CEST

Kedves BSc-s végzős Hallgatók!

A szakdolgozat/diplomamunka feltöltési határideje: *2021. május 17. 16 óra*

*A záróvizsga időpontja: 2021. június 23-24. (próbanap: 2021. június 22.) -
MS TeamsA záróvizsgáról később kaptok egy részletes tájékoztatást.*

Záróvizsgán az a hallgató vehet részt, aki:

- a végbizonyítványt (abszolutóriumot) megszerezte:
Az abszolutóriumot a Neptunban rögzített adatok alapján ellenőrzik,
legkésőbb a záróvizsgát megelőzően két munkanappal.Figyeljetek arra, hogy
addig a napig minden megszerzett érdemjegyetek rögzítésre kerüljön!
Az abszolutórium kiállításához a Szakdolgozati szeminárium tárgyból is
jegyet kell szereznetek.
Amikor az utolsó jegyetek is beírásra került a Neptunba. jelezzétek ezt egy
e-mailben Právicz Dórának, a tanulmányi előadótoknak.

- nincs tartozása:
Ellenőrizzétek, hogy nincs-e elmaradt befizetésetek, hiszen tartozással nem
záróvizsgázhattok. Könyvtári tartozással (akár könyv, akár késedelmi díj)
sem kezdhetitek meg a záróvizsgát. Ez nem csak a TTK Könyvtárra vonatkozik,
hanem a Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet Könyvtárára is, úgyhogy
kérlek titeket vigyetek vissza minden nálatok lévő könyvet/térképet.

- szakdolgozatát határidőre benyújtotta:
A szakdolgozatot/diplomamunkát a hallgató köteles az intézet által megadott
szakdolgozat leadási határidőig a Neptunba feltölteni.

*Hallgatói szakdolgozat feltöltés leírása:*
> 1. A témavezetőnek/belső konzulensnek engedélyeznie kell a szakdolgozat
> feltöltését. A szakdolgozat feltöltési kérés az alábbi helyen érhető el
> (fontos, hogy az aktuális képzésén álljon):
> Tanulmányok - Szakdolgozat/Szakdolgozat jelentkezés - Szakdolgozat
> befogadási kérés gomb
> A gombot megnyomva felugrik egy ablak, mely a következő üzenetet
> tartalmazza: "Az oktatónak sikeresen elküldésre került a szakdolgozat
> befogadási kérés"
>

> 2. Miután a témavezető/belső konzulens engedélyezte a szakdolgozat
> [...]

Ha további kérdésetek lenne, keressetek fel e-mailben!

Üdvözlettel,
Vera