[Hallgato] =?UTF-8?Q?MSc_I_t=C3=A9rk=C3=A9p=C3=A9sz?=_6_=?UTF-8?Q?topogr=C3=A1fia?=_ea

Buga László buga at map.elte.hu
2020. Már. 24., K, 11:51:06 CET

Kedves Hallgatók!

Kísérletképpen a CANVAS-ba feltöltöttem a 6. topográfia előadás diáit és egy plusz ajánlott irodalmat, amely nem szerepel a Mercatoron elérhető tananyagban valamint készítettem egy gyakorlókvízt az Eszközök és műszerek témakörből. A kvíz a március 25-i előadás után lesz elérhető. A kérdések megválaszolásához elegendő átnézni az előadás diáit és a mellékelt ajánlott irodalmat. (Ez lenne maga az előadás! :)) Kérem megoldani és beadni a hét kérdésből álló tesztet.
https://canvas.elte.hu/belepes/ (Belépés Neptun-kóddal és a megfelelő jelszóval).

A jövőben minden előadáshoz készül egy rövid teszt, amelyet az előadás időpontja utáni napig lehet elérni és megoldani/beadni.

Üdvözlettel,
Buga László

U.i.:
Van még pár kolléga, akinek a visszajelzése a Mercatorra/Google drive-ra feltöltött tananyaggal és beadandó feladattokkal kapcsolatban nem jutott el hozzám. Remélem ők is jól vannak és tudnak időt szakítani a topográfia távolléti oktatás keretében történő "hallgatására". A válasszal adósok: I4HK6U, JKI9Y6, I6OFM4, YENMKS, JBZGJB

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)