[Hallgato] =?UTF-8?Q?MSc_I_t=C3=A9rk=C3=A9p=C3=A9sz?=_6_=?UTF-8?Q?topogr=C3=A1fia?=_ea

Buga László buga at map.elte.hu
2020. Már. 23., H, 10:17:58 CET

MScI éves térképész hallgatók figyelmébe

Tisztelt Hallgatók!

 "Távolléti" üzemmódban március 12-én a "Domborzat" témakör előadásának és a hozzá kapcsolódó irodalomnak az áttekintését kértem. (A digitális tananyag eléréséről még nem kaptam visszajelzést mindenkitől.) Domborzat témában nem érkezett kérdés (eddig), de bármikor állok rendelkezésre. Ne felejtsék el közben a beadandó domborzatszerkesztési feladatot is "gondozni"!

A következő előadás március 26-án esedékes, ez lesz a 6 sorszámmal azonosított: A topográfiai felmérés eszközei és műszerei.

A hozzá kapcsolódó digitális anyagok:

6_eszkozok-muszerek 2020.pdf                    előadás diái

Klasszikus topográfiai felmérés Kállai.pdf               7–14. oldal

TOPO7LJP Felmeresi-technologiak I.pdf                4-17. oldal

TOPO8LJP Felmeresi_technologiak.pdf                  3-13. oldal
(Figyelmükbe ajánlom az utolsó két anyag végén található ellenőrzőkérdéseket, amelyekre próbáljanak meg legalább gondolatban válaszolni a tananyag áttekintése után.)
E-mailen keresztüli továbbra is várom a konzultációs kérdéseiket.
Üdvözlettel,
Buga László

--
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)