[Hallgato] 2015. 05. 27.=?UTF-8?Q?_informatikai_h=C3=A1l?==?UTF-8?Q?=C3=B3zat_karbantart=C3=A1?=sa, Lágymányos ész?==?UTF-8?Q?aki épület

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2015. Május. 26., K, 09:26:53 CEST

Kedves Kollégák,

Az alábbi levél szerint hálózati kiesés várható holnap 19.00-22.00 között.
A géptermek a fenti időablakban csak akkor lesznek használhatók, ha az adott
gépre már bejelentkezett valaki, és 19.00-22.00 között csak a helyi
hálózatunk fog működni (H:, K: stb. meghajtók elvileg elérhetők lesznek, de
sajna ezt nem tudom 100%-ban garantálni (a DNS/DHCP timeoutok miatt bármi
megtörténhet)...

Tehát:
19.00-22.00 között már nem lehet majd belépni a tanszéki laborok gépeire!!!
-de aki már előtte belépett, és még bent dolgozik, az nagy eséllyel el tudja
menteni a hálózati meghajtókra is a munkáit...
Javaslom, hogy a fenti időablakban ne használják a gépeket!

KB

ps. Az oktatók esetében is hasonló a helyzet, csak náluk a timeoutok kicsit
hoszabbak, így vsz. áthidalják a fenti időkiesést..