[Hallgato] KB elerhetosege

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2015. Május. 26., K, 08:00:17 CEST

Tisztelt Érintettek,

A héten, minden nap 11-14 óra között biztos elérhető leszek a tanszéken (vsz.
alkalmanként korábban is, meg akár este 7-után is :-). Ha a fentitől eltérő
időablakban jönnének (feladatleadás/bemutatás), akkor kérek egy előzetes
e-mailt - egyéb esetben csak keressenek meg a "szobám/szerverszoba/gépterem"
Bermuda-háromszögben (akik már jelezték emailban, hogy mikor jönnének, ennek
ismeretében cselekedjenek).
A jövő héten (jún. 1-5. között): terepgyakorlaton vagyok, így csak hétfő du.
~12-15 között leszek biztosan a tanszéken (ne feledjék az érintettek: ZH!) -
illetve alkalmanként ~14 óra magasságában.
Jún. 8-tól már újra csak előzetesen egyeztetett időpontban jöjjenek.

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a