[Hallgato] Fw: Critical | Event occured on: mercator.elte.hu

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2013. Már. 3., V, 21:33:42 CET

Tisztelt érintettek,

A levelem végén olvasható hibaüzenet sajnos mellbevágó:

A mercator.elte.hu (új) szerverének egyik 2 TByte-os, aktív RAID-ben lévő
merevlemeze végleg kimúlt. (próbáltam életrekelteni, de nem sikerült a műtét)
Holnap iygyekszem elindítani a "hivatalos útján a merevlemezcserét" (ez
bármennyi ideig eltarthat)...

A fenti miatt holnap még a gépterem csak korlátozottabban lesz használható:
nem lesz látható az előző levelemben beharangozott a K:, sem az I: meghajtó.

Minden gépen be lehet lépni a win7-re, de csak a helyi meghajtóra lehet
ideiglenesen a munkaállományokat menteni.

KB