[Hallgato] Atlaszkartográfia

Márton Mátyás matyi at map.elte.hu
2012. Május. 18., P, 13:18:06 CEST

Kedves Hallgatóim!

A teremfoglalási kérésemre válasz nem érkezett, sőt máj. 24-én több egyetemi
kollégával a Pátria Nyomdába kell mennem.
Ezért 25-re kérek termet, bármely időpontra, kétórányi időtartamra.
Akinek nem jó a péntek, annak megfontolásra ajánlom a hétfői és keddi nyomdai
zh-k időpontjait, illetve az azt követő kb. másfél órát (azaz zh után
megírható akár a másik is, mert ott úgy foglaltam termet, és meg is kaptam).
Kérem, írásban jelezze az, akinek ilyen igénye van, hogy a kérdésekkel úgy
készülhessek.

Emlékeztetőül:
A K:/MATYI_12A/ATL_FELADAT_SEGIT könyvtárban minták találhatók a beadandó
szerkesztői utasításra, illetve jelkulcsra.
A K:/MATYI_12A/ATL_VIZSGA könyvtárban találjátok a vizsgakérdéseket,
a K:/MATYI_12A/ATL_JEGYZET könyvtárban találhattok anyagot a vizsgára való
felkészüléshez.

Üdv:
Matyi

Márton Mátyás
egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék,