[Hallgato] =?ISO-8859-2?Q?ArcGIS_=F3ra?=, feladatok

Irás Krisztina iras at map.elte.hu
2012. Május. 18., P, 11:00:05 CEST

Tisztelt Hallgatók!

Az Arc GIS pótórát május 22-én tartjuk. Az első csoportnak 12-től 14-ig, a
második csoportnak 14-től 16 óráig, a nagy gépteremben. Ennek megfelelően a
feladatok leadási határideje május 23. éjfélre módosul.

Még valami: az első feladathoz is kell layoutot készíteni!

Mivel nem tudom mindenkinek az "utolso_vegso_2_jav" állományait lenyomozni,
ezért arra kérek MINDENKIT, hogy a végleges munkákat a
K:\ArcGIS\KESZ FELADATOK\1 és a
K:\ArcGIS\KESZ FELADATOK\2 mappákba tegyék be.

Dr. Irás Krisztina

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Budapest

Assistant Professor
Department of Cartography and Geoinformatics
Eötvös Loránd University
Budapest, Hungary