[Hallgato] Tárhely problémák a mercatoron

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Okt. 20., Sze, 12:41:23 CEST

Tisztelt érintettek,

A mai napon a mercator "home" területe újra betelt.

A véletlenszerű, nagyméretű állományok keresésekor több tucat gigabyte
illegálisnak minősített média-, játék- valamint _felesleges_
ún. .abk, .bk "Backup_of..." tartalmat, illetve az I: meghajtóról átmásolt
állományokat találtam.

A fenti, saját állományokat _AZONNAL_ minden érintett törölje a H: és K:
meghajtókról!

Amennyiben a fenti "kérésemnek" nem tesznek eleget, kénytelen leszek
manuálisan én törölni az érintett felhasználók mappáját a mercatoron.
(enélkül, kérdésessé válhat az aktuális félév teljesítése!!!)

Reklamálni a lzentai at caesar.elte.hu címre küldött levélben lehet a
Tanszékvezetőnknél!

Kovács Béla

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu