[Hallgato] Belepteto-rendszer hirek

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Okt. 19., K, 14:48:49 CEST

Tisztelt Érintettek!

Ignácz Dórának (pontosabban: valószínűleg neki) köszönhetően, tegnaptól (az
üzemeltetés szerint már október 14-től) működnie kell a hallgatói kártyáknak
is a 7.55-56-os terem ajtajánál IS (állítólag előtte már nyitották az IK
ajtajait).

Ha működik: akkor "pittyen" és "bezöldül" a fekete dobozon a világító piros
lámpa (LED), néhány másodpercre -> amíg ki is nyit az elektromos zár <- a
kártya közelítésekor.

Ha NEM működik, akkor a kártya közelítésekor "pittyen", de NEM zöldül be,
hanem kialszik pár másodpercre.

Az első esetben lehet örülni, és esetleg egy kívánság szerinti sör-bor-kóla
erejéig Dórát megvendégelni :-)

HA viszont továbbra sem működik a kártya, akkor _azonnal_ lemenni az IK-HÖK-
höz, és kérni a kártyára az ún. "általános IK" jog mellé egy "T-jogot" is
(T, mint TÉRKÉPÉSZ) - ettől fog a kártya _ebben_ az épületben is
ajtónyitóként működni - különben csak a Déli-tömb labor- és bejárati
ajtajait fogja nyitni.

Ha kérdés merülne fel, vagy az IK HÖK-kel volna gond, keressenek meg!

Mától tehát újra TILOS kitámasztani a gépterem ajtaját!!!

Kovács Béla

ps. Újabb infóként derült ki az, hogy idéntől már MINDEN hallgatónak magának
kell kérnie az IK- és a T-jogot a kártyára, íratkozáskor...

Erről a tényről Mi/Én _NEM_ tudtam, minket NEM értesítettek semmilyen
formában, sőt a küldött leveleimre sem válaszoltak!

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu