[Hallgato] BSc záróvizsga

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2010. Nov. 11., Cs, 11:48:22 CET

Kedves Végzős Hallgatók!

A november 4-én írt levélben tévesen adtam meg a BSc diplomamunka végleges
leadásának határidejét.
A TTK szabályzása szerint a határidő: XII. 15.
http://geosci.elte.hu/pdf/bscszakdolg_foldtudaltalanos.pdf

Üdv:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu

---------------------------------
Kedves Végzős Hallgatók!

A téli államvizsgákkal kapcsolatban az alábbi határidők születtek meg:

 BSc-s hallgató záróvizsgája 2011. január 24. (hétfő)

Kifutó képzésű hallgatók államvizsgája 2011. január 25. (kedd)
és január 26. (szerda) . (A második napon akkor lesz csak vizsga, ha 5-nél
több jelentkező lesz.)

A szakdolgozatokat először december 1-ig kell a témavezetőhöz eljuttatni.
(Az akkori állapotnak megfelelően születik majd egy döntés, hogy alkalmas-e
a munka a végleges beadásra.)

A bekötött dolgozatokat 2011. január 5. 12 óráig kell leadni a Titkárságon!