[Hallgato] Umax A3-as szkenner

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Már. 29., H, 18:59:59 CEST

Tisztelt érintettek!

A térképtárban lévő számítógépet újratelepítettem (ebben a félévben már
harmadszor), mert vírusos volt (pendrájvon terjedő ún. autorun-os vírus).

A továbbiakban ezen a gépen _NEM_ lehet USB eszközöket használni (BIOS-ban
tiltva).

A szkennelt állományokat csak hálózaton keresztül, vagy esetleg CD/DVD-re írva
lehet "elvinni".

A mercator K:-ja(közösló) illetve a P:\umax mappája(photo) látható (H:néven),
és winscp, TC is van a gépen.

A helyi gépen tárolni állományokat az alábbiak szerint "lehet":

C: Bármit, bármeddig: menteni/tárolni _TILOS_ (pl. az "asztalon", a
"Dokumentumok" mappában stb.)

D:\umax mappa csak a szkennelés idejére használható köztes tárolóként

E:\sajátnév (csak a fájl-átvitel ellenőrzéséig), vagyis ha letöltöttük az
állományt, és az olvasható/használható, akkor törölni kell innen is mindent)

A számítógépre _BÁRMIT_ telepíteni, csak az előzetes engedélyemmel lehet.

A terembe bejutni csak a Kati nénin keresztül lehet :-) mivel a térképtár az
Ő fennhatósága alá tartozik.