[Hallgato] Szubjektiv Budapest Ter-kepek/palyazati felhivas a tanszek hallgatoi szamara

Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2010. Már. 12., P, 11:35:39 CET

Tisztelt Hallgatóság!

Az érdeklődőknek (csoportoknak) szívesen adok tanácsot, ötletet a pályázat
elkészítéséhez, ha ezzel segíthetek. Ugyancsak kitűnő lehetőség szerintem a
pályázat kapcsán kutatómunkát kezdeni a mentális térképek témakörében (TDK,
Bsc, szakdolgozat és tovább).

Megjegyzem, a "Kartográfiai vizualizáció" tárgy keretében tavaly már
érintettük a kartográfia és művészet, valamint a kartográfiai objektivitás
stb. elméleti kérdéseit. A térképek és művészet kapcsolata az utóbbi
évtizedekben több nemzetközi kiállításon is a középpontba került, ezek
tárgyalása a következő félévben esedékes.

Török Zsolt docens

                      Dr. Zsolt G. TÖRÖK, Assoc. Prof.
 Department of Cartography and Geoinformatics, Eötvös Loránd University
               H-1117 Budapest, Pazmany P. setany 1/a, Hungary
                  Mellon Fellow, 2008-2009, Villa I Tatti,
       The Harvard University Center for Italian Renaissance Studies,
                                 Florence, Italy