[Hallgato] Szakdolgozati ppt-k

Gede Mátyás saman at map.elte.hu
2010. Jún. 22., K, 12:52:59 CEST

Tisztelt Érintettek!

Béla levelét annyival egészíteném ki, hogy az én laptopom lesz bent a
teremben, és akár ma délután is fel lehet rá másolni a ppt-ket. (no meg
kipróbálni, hogy minden megy-e)

Ma 15:30-ig leszek idebent.

üdv,
saman

GEDE Mátyás
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest

On Tue, 22 Jun 2010 12:05:00 +0200, KOVACS Bela wrote