[Hallgato] Szakdolgozati ppt-k

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Jún. 22., K, 12:05:00 CEST

Tisztelt érintettek!

A védésekre szánt ppt-ket az adott vizsganapon, az _első védés_ megkezdése
előtti időpontig lehet a számítógépre felmásolni!!!

Kérem erre figyeljenek!
(tehát akik holnap reggel védenek, azok reggel fél 9-ig másolhatják fel a
ppt-ket arra a gépre ami bent lesz a teremben! "Menet közben" már _NEM_
lehet számítógépet cserélni/felmásolni anyagokat stb...

Saját számítógép(egy napon - egy laptop) akkor használható, ha azon reggel
8.30-ig minden aznapi hallgató ppt-je már fent van!

Kovács Béla

ps. NE nekem küldjék az anyagokat(.ppt, .pps, .docx stb), hanem másolják fel
a védésnél használatos laptopra!
ps2. Én azért megnézném mindenki helyében, hogy kivetítve is ugyanúgy
látható-e minden elem, mint a monitoron... -> sajnos sokszor
köszönőviszonyban sincs a színvilág/effektus az eredetikkel...