[Hallgato] mercator

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Okt. 14., Sze, 18:04:43 CEST

Tisztelt érintettek!

A hal2001, hal2002 csoport összes tagjának hozzáférését/adatait töröltem a
mercatorról véglegesen. Ők már nem tudnak sem bejelentkezni, sem hozzáférni a
gépteremhez/erőforrásokhoz. (Természetesen, azért előtte
lementettem/tömörítettem az adataikat, és beállítottam, hogy ezek a
(tömörített) fájlok is: 2009 novemberének utolsó napján automatikusan
törlődjenek a "removed_users" tárhelyről.)
A map-on a fenti csoportok tagjainak levelezési quota-ja is a fenti időpontban
csökken drasztikusan, addig tessék törölni/archiválni a régi leveleket!

Tehát ha valaki még nem eszmélt időben: van egy kis esélye az adatait
viszontlátni :-)

Az így felszabadult kb. 35 Gbyte egy kis időre újra elegendő lesz :-)

Ha elfogy a szabad hely, akkor újabb csoportot szüntetek meg véglegesen.

ps. Akik jelezték/nék, hogy kellenének a tárolt adataik, azok munkanapokon
10-18 között, _előre_ egyeztetett időpontban, nagy háttértárral (pl. ftp-hely,
pendrive, USB-s hdd stb. de _nem_ DVD/CD-vel) keressenek meg ->
december elseje előtt!!!