[Hallgato] Mercator/Map hirek. FONTOS!!!

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2009. Okt. 13., K, 19:45:36 CEST

Tisztelt Érintettek!

A mercator-on a vészes és krónikus helyhiány miatt(jelenleg 99.9%-on áll a
helyfoglalás a $HOME-on) most már tényleg törlöm (ahogy azt a 2009. szeptember
harmadikán írt levelemben "szeptember 30-ra" előre jeleztem) az eddig be nem
jelentkezettek (vagyis akik nem cseréltek/kértek új jelszavakat)
könyvtárait/adatait.

A map-os címek továbbra is megmaradnak mivel: hála a könyörtelen quota
rendszernek nincs akkora vész... -> Természetesen a quota méretét az előző
"rendszer"levelem szerint csökkentem majd a már nem aktív hallgatóknál.(vagyis
ha valaki már nem ELTE-s és sok levele van a map-on, akkor majd csak sok-sok
törlés/mentés után tud majd újra levelet írni/olvasni!!!)

A törlést holnap napközben fogom "elkövetni", tehát ha valaki még(is) szeretné
adatait menteni/jelszavat cserélni, az _MOST_ írjon egy levelet nekem!!!

Könyörtelen leszek :-)))
(főleg a hal2003/2004/2005/földtud/környtud/külsős csoport érintett...)