térképszerkesztés 1 jegyek (III. évf .)

Farago Imre imor at map.elte.hu
2008. Jan. 23., Sze, 21:59:24 CET

Kedves III. évesek!

A régóta várt jegyek a holnapi napon bekerülnek az etr-be. Véleményem az
elkészült térképekről általában lesujtó, de vannak kivételek. Ők ne érezzék
magukat kényelmetlenül. Persze, hogy kik ők azt nem írhatom meg. A lényeg:
holnap, január 24-én 12.00-ig a jegyek dolgában személyesen keressenek meg
az alább felsorolt kollégák:

Bite Katalin
Jeney János
Kovács Gábor
Kovács Márk
Kovács Szabolcs
Zsoldi Katalin.

Akit a fentieken kívül érdekel a munkájáról kialakult véleményem, várom
szeretettel, de nem feltétlenül a holnapi napon. A hat kollégával viszont
mindenképpen találkoznunk kell holnap (24-én)!

Faragó Imre
00-36-30-9521-565