értesítés helyett

Zsolt Török zoltorok at ludens.elte.hu
2008. Feb. 7., Cs, 17:40:39 CET

Tisztelt Hallgatóság!

Ezúton értesítek minden érdekeltet, hogy ismét visszatértem az Egyesült
Államokból, közelebbről a floridai Miamiból.

Így nincs akadálya annak, hogy ismét emlékezetes órákat tartsak az ebben a
szemeszterben engem választó kedves Hallgatóságnak!

Üdvözlettel:

Török Zsolt docens

ui: Miamiban nem nyaraltam, hanem térképtörténeti előadásokat és bemutatókat
tartottam...
          Dr. Zsolt TÖRÖK, Assoc. Prof. / Director, Imago Mundi Ltd.
Department of Cartography and Geoinformatics, Eötvös Loránd University
               H-1117 Budapest, Pazmany P. setany 1/a, Hungary
David Woodward Research Fellow in the History of Cartography, 2006-2007
  Institute for Research in the Humanities, University of Wisconsin-Madison