Térinformatikai tanfolyam jövő hétfő és kedd délután!!!

Jesus Reyes jesus at ludens.elte.hu
2008. Ápr. 21., H, 14:20:30 CEST

Kedves hallgatók!

A 2008-as ERASMUS oktatói mobilitás keretében jövő hét hétfő és kedd délután rövid tanfolyamot tart Rufino Pérez Gómez, a madridi Műszaki Egyetem (UPM) profeszora. A tanfolyam címe:

"CARTOGRAPHY, WEBMAPPING AND INTERNET GIS SUPPORTING RESEARCH PROJECTS"

A foglalkozások időpontjai: április 28-án (hétfő) és 29-én (kedd), mind a két napon 12:00-13:30 és 14:00-15:30 között. A helyszín a Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék számítógépterme (7.55).

A titkársággal szembeni faliújságra feltettem a részletesebb programot, most csak néhány fontosabb témát sorolok fel: Geoinformation related technologies, Vector and raster analysis in GIS, Spatial Data Infrastructures (SDIs), INSPIRE, GIS & Internet.

Az összes téma mind elméleti, mind gyakorlati szempontból bemutatásra kerül, vagyis a két délután alatt a ppt bemutatókat gyakorlatok is váltják. Ezzel együtt valódi, az Európai Unión belül jelenleg is lezajló térinformatikai projekteket (GMES, INSPIRE, GALILEO) is bemutatja.

A tanfolyam erősen ajánlott 3., 4. és 5. eves térképész hallgatóknak, de érdeklődőket is szeretettel várunk.

A ppt bemutatók angol nyelven készültek, de a foglalkozásokon (kvázi J)magyar tolmácsolás lesz.

Üdvözlettel,

Jesus Reyes